Çerçeveleme

Izgaralar projesine uygun olarak kesildikten sonra taşıyıcı lamalarına ve standart en 1000 mm dışındaki ölçülerde burgulu 
çubuklara dik olarak dış çerçeve lamaları kaynatılmaktadır.

Korozyona Karşı Koruma

Siparişe göre hazırlanmış ızgaralar DIN EN ISO 1461 standartlarına uygun olarak sıcak daldırma galvaniz yöntemi ile
kaplanmaktadır. İsteğe bağlı olarak farklı standartlara uygun kaplama da mümkündür.
(Ör: ASTM-A 123).

Emniyet Faktörü

Taşıyıcı lamalar üzerine açılmış çentikler ve bunlara kaynaklı burmalı demirler emniyetli
bir basma alanı oluşmasını sağlar. Bu da kayma ihtimalini minimize eder.

Çerçeveleme

Izgaralar projesine uygun olarak kesildikten sonra taşıyıcı lamalarına ve standart en 1000 mm dışındaki ölçülerde burgulu
çubuklara dik olarak dış çerçeve lamaları kaynatılmaktadır.

Korozyona Karşı Koruma

Siparişe göre hazırlanmış ızgaralar DIN EN ISO 1461 standartlarına uygun olarak sıcak daldırma galvaniz yöntemi ile
kaplanmaktadır. İsteğe bağlı olarak farklı standartlara uygun kaplama da mümkündür.
(Ör: ASTM-A 123).

Emniyet Faktörü

Taşıyıcı lamalar üzerine açılmış çentikler ve bunlara kaynaklı burmalı demirler emniyetli
bir basma alanı oluşmasını sağlar. Bu da kayma ihtimalini minimize eder.

Baskılı Kaynaklı Izgara Tiplerinin Tanımlanması

Kaymayı önleyen çentikli ızgaraların gösteriminde
aşağıdaki gösterime ilave olarak ızgara tipi
tanımlamasının başına bir X konulur.
Örnek: XSP 330-34/38-3

Yerleşim Örneği

Izgara yerleşiminde standart en ölçüleri dikkate alınır.
Yan yana gelen ızgaralarda, ızgara burmalı demir
ölçüleri mümkün olduğunca 1000 mm olacak şekilde yerleştirilir. Mümkün olmayanlar 1000 mm’den küçük olarak en yakın standart ölçüsüne gelecek şekilde yerleştirilir.

Fabrika Ölçüleri

Baskılı kaynaklı ızgara üretiminde standart genişlik
1000 mm’dir. 1000 mm’den farklı ölçüler ilave işçiliğe sebep olduğu gibi, fire miktarını da artırmaktadır. Bu yüzden, baskılı kaynaklı ızgaralar, mümkün olduğunca standart genişliklerden farklılık göstermemelidir. Bu standart ölçü, gözenek açıklığının katları +1x (taşıyıcı lama kalınlığı) şeklindedir.

Standart Basamaklar

Çelikten mamül basamaklar için gereklilikler
(DIN EN ISO 14122-3)

Standart Basamaklar

SP Ağır Yük Izgaraları

Özellikle platformlar, enerji santralleri, yürüme yolları
ile iskeleler ve bütün çelik yapı endüstrisi için kullanıma
uygundur. Bu ızgaraların yük dayanımları yüksektir ve
bükülmeye karşı dirençlidir. Izgaralar keserek şekillendirmeye
çok uygundur. Izgaralar DIN 24537 standartlarına uygun
olarak imal edilmektedir.

Ağır vasıtaların geçtiği yerlerde kullanmaya uygundur.
Taşıyıcı lamalar ve burmalı demirler arasındaki homojen
kaynak, yükün problemsiz şekilde dağılmasını sağlamaktadır.
Izgara ölçüleri, mevcut taşıyıcılar arasında net açıklık, statik
ve dinamik yüklere göre belirlenmektedir.

XSP Baskılı Kaynaklı - Çentikli

SP Baskılı Kaynaklı Izgaralar - Özel

Çentikli ızgaralar, kayma riskinin daha yüksek olduğu yerlerde
kullanmaya uygundur. Alman İş Güvenliği yönetmeliklerine
uygun olarak çalışmayı sağlar. Taşıyıcı lamalardaki çentikler
kaymaz bir yüzeye sahip olmamızı sağlar. Çentikli ızgaralar,
ızgara tipi tanımlanmasının başına bir ‘‘X’’ konularak gösterilir.

Aşağıdaki tabloda gösterilen taşıyıcı lama ve bağlayıcı çubuk
gözenek açıklığına sahip (özel ızgaralar) baskılı kaynaklı ızgaralar, özel durumlarda, örneğin nesnelerin ızgaraların arasından düşmesinin engellenmesi bakımından gereklidir. Küçük göz açıklıkları, burmalı demirlerin altına taşıyıcı lama yönünde her taşıyıcı lama arasına yuvarlak çubukların kaynatılması suretiyle de sağlanabilir.